Heerlijke behandeling. Mijn huid is onwijs vooruit gegaan en mijn pigment is bijna niet meer te zien. De massage was ook heerlijk ontspannend.
B.H.•over 9 years ago
Verified review
Leuke sfeer, goede behandeling en fijne crèmetjes en maskertjes!
L.W.•over 9 years ago
Verified review
De mail bevestiging vind ik prettig,
De hele behandeling trouwens!👍 Ik kan niet wachten tot de volgende afspraak. Dankjewel.
N.v.•over 9 years ago
Verified review
Het was weer erg gezellig,de behandeling viel weer erg mee qua pijn dus dat komt vast goed.
Groetjes Edith
E.R.•over 9 years ago
Verified review
Vond het een heerlijke behandeling. Ik lag lekker warm en het voelde fijn allemaal. Je hebt al snel door dat je met een deskundige vakvrouw te maken hebt dus dat maakt het extra aangenaam. Je voelt je in goede handen!