Hele fijne ervaring. Elke keer weer! Mijn nagels zijn elke keer op en top prachtig
Treatment by Nagelstyliste•Other Nail Extensions & Overlays
Do•11 months ago
Verified review
Ik ben heel tevreden
Lida•11 months ago
Verified review
Fijne, mooie en vooral hygiënische pedicure. Zeer tevreden.
Nezha•11 months ago
Verified review
Eindelijk een nagelsalon gevonden die én secuur, goed en netjes werkt én snapt hoe je met klanten omgaat. Fantastische pedicure gehad, alles tot in de puntjes verzorgd. Ik kom zeker terug! Dank je wel 😊
Treatment by Nagelstyliste•Gel Nails Pedicure
Anna•11 months ago
Verified review
Zó fijn verzorgd!
Wat een lieve ontvangst bij The Beauty Lab! Mijn pedicure met gellak was echt een verwenmomentje. Alles werd met zoveel aandacht gedaan, en mijn voeten voelen heerlijk zacht. De gellak is prachtig aangebracht. Ik voelde me helemaal op mijn gemak! Heel blij mee!