Hele fijne ervaring. Elke keer weer! Mijn nagels zijn elke keer op en top prachtig
Behandeling door Nagelstyliste•Nagelverlengingen
Do•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden
Lida•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne, mooie en vooral hygiënische pedicure. Zeer tevreden.
Nezha•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een nagelsalon gevonden die én secuur, goed en netjes werkt én snapt hoe je met klanten omgaat. Fantastische pedicure gehad, alles tot in de puntjes verzorgd. Ik kom zeker terug! Dank je wel 😊
Behandeling door Nagelstyliste•Gellak pedicure
Anna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zó fijn verzorgd!
Wat een lieve ontvangst bij The Beauty Lab! Mijn pedicure met gellak was echt een verwenmomentje. Alles werd met zoveel aandacht gedaan, en mijn voeten voelen heerlijk zacht. De gellak is prachtig aangebracht. Ik voelde me helemaal op mijn gemak! Heel blij mee!