Ik kom hier al een tijdje en tot nu toe de beste wenkbrauwen salon. Ze werken heel hygiënisch en zijn erg vriendelijk. De salon is erg netje en mooi. Mijn wenkbrauwen blijven altijd een tijdje mooi.
Githa•10 months ago
Verified review
It was a good, professional experience. Very easy and considerate.
Treatment by Malak•Lash Lift
Katrin•10 months ago
Verified review
Eindelijk mijn wenkbrauwsalon gevonden!
Vicky•10 months ago
Verified review
Kapper sprak de taal niet, moeilijk om te overleggen wat je wil
Treatment by Femke•Eyebrow & Eyelash Tinting
Merel•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel fijne ervaring met een heel deskundige behandelaar