Ik kom hier al een tijdje en tot nu toe de beste wenkbrauwen salon. Ze werken heel hygiënisch en zijn erg vriendelijk. De salon is erg netje en mooi. Mijn wenkbrauwen blijven altijd een tijdje mooi.
Githa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
It was a good, professional experience. Very easy and considerate.
Behandeling door Malak•Wimperlifting
Katrin•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Eindelijk mijn wenkbrauwsalon gevonden!
Vicky•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kapper sprak de taal niet, moeilijk om te overleggen wat je wil
Behandeling door Femke•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Merel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijne ervaring met een heel deskundige behandelaar