Snel en netjes gedaan. Maar omdat mijn wenkbrauwen van nature niet helemaal symmetrisch zijn, had ik gehoopt dat ze na de behandeling wat meer in balans zouden zijn. Helaas is dat niet gelukt. Mijn linkerwenkbrauw is strakker dan mijn rechter, iets wat ik pas later heb opgemerkt. Over het harsen van mijn bovenlip heb ik helemaal geen klachten.
Treatment by Sofia•
Face WaxingShow all…
Didian•24 days ago
Verified review
Vriendelijk, op tijd geholpen, en netjes gedaan. Super dus!
Angela•26 days ago
Verified review
Super mooie wenkbrauwen weer. Echt een aanrader, luisteren goed wat je wilt.
Emel•about 2 months ago
Verified review
Fijne service, goed geholpen
Britt •about 2 months ago
Verified review
Ik ben gisteren mijn wenkbrauwen gaan doen en ik ben echt super tevreden! De behandeling was heel vriendelijk en professioneel. De sfeer in de salon was geweldig en alles was netjes en verzorgd. Het was echt een fijne ervaring en ik kom zeker terug. Aanrader!