Faye is erg gezellig en werkt netjes! Prima prijs-kwaliteit verhouding
Lash Lift
Anoniem•2 months ago
Verified review
Vreselijk duur. Niet eens een half uurtje bezig geweest.
27 euro voor harsen van wenkbrauwen!
De eerste en de laatste keer.
Terug naar mijn oude adresje waar ik mij laat behandelen.
Kwalificatie en duurzaamheid. En gezelligheid ook.
Tami•2 months ago
Verified review
Ben heel blij met mijn wenkbrauwen en ook word ik altijd heel fijn geholpen door Tara. Prettige sfeer. Altijd gezellig!!
Anneliese•3 months ago
Verified review
Hele fijne salon en goede behandeling!
Treatment by Sofia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Barbara•3 months ago
Verified review
Ik doe altijd mijn wenkbrauwen hier, professioneel en altijd een mooi resultaat