Altijd tevreden met de behandeling van mijn baard bij The Dutchess!
Fabian•about 2 years ago
Verified review
Voor het eerst heeft Amber mij helemaal kaal geschoren met het mes. Het was echt een fantastische ervaring. Ze is een op en en top vakvrouw. En altijd zo relaxed. Ik kijk alweer uit naar de volgende afspraak.
Jos•about 2 years ago
Verified review
Amber is een goeie en leuke kapster. Ik ben blij dat zij mijn haar en baardje verzorgt. :-)
Ronald•about 2 years ago
Verified review
Amber is top. Prima geknipt en gewoon gezellig praatje.
Peter-Bas•over 2 years ago
Verified review
Na jaren een vaste barber te hebben gehad, toch een keer de overstap durven maken en zonder enige vorm van spijt! Amber zorgt voor een persoonlijke en professionele behandeling. Haar expertise is duidelijk en geeft advies zonder opdringerig hierin te zijn.