Altijd tevreden met de behandeling van mijn baard bij The Dutchess!
Fabian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst heeft Amber mij helemaal kaal geschoren met het mes. Het was echt een fantastische ervaring. Ze is een op en en top vakvrouw. En altijd zo relaxed. Ik kijk alweer uit naar de volgende afspraak.
Jos•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber is een goeie en leuke kapster. Ik ben blij dat zij mijn haar en baardje verzorgt. :-)
Ronald•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber is top. Prima geknipt en gewoon gezellig praatje.
Peter-Bas•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na jaren een vaste barber te hebben gehad, toch een keer de overstap durven maken en zonder enige vorm van spijt! Amber zorgt voor een persoonlijke en professionele behandeling. Haar expertise is duidelijk en geeft advies zonder opdringerig hierin te zijn.