Ik was voor het eerst bij Amber. En zeker niet de laatste keer.
Wat een fantastische ervaring. Echt een vakvrouw.
Styling door Amber•
Mannen knippenToon alles…
Jos Burger•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Styling door Amber•Mannen knippen
Tom•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles goed
Styling door Amber•Mannen knippen
Asylbek•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een kei in deze wereld op zn rotterdams niet lullen maar (poetsen)..knippen/scheren echt een genot om naar Amber te gaan en super verzorgd uit die mooie stoel te komen voel mij weer 10 jr jonger .. dankje Amber fijne vak je vierdient het - tot snel Marinus