Superblij met hoe m’n brows geworden zijn! De vorm past perfect bij mijn gezicht en het ziet er allemaal heel verzorgd uit. Echt een topresultaat!
the-element-of-brows Heel erg Bedankt
GD•about 1 year ago
Verified review
Heel vriendelijk, geeft goed advies, mooi resultaat!
Yvonne•about 1 year ago
Verified review
Wenkbrauwen zijn heel mooi vorm gegeven zonder teveel weg te halen, ik ben er heel blij mee!
Paula•about 1 year ago
Verified review
Prettige benaderingen en deskundige behandeling.
Hanneke•about 1 year ago
Verified review
Ik werd super ontvangen en Megan is een echte professional! Ik ben heel blij met het resultaat!