Superblij met hoe m’n brows geworden zijn! De vorm past perfect bij mijn gezicht en het ziet er allemaal heel verzorgd uit. Echt een topresultaat!
the-element-of-brows Heel erg Bedankt
GD•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk, geeft goed advies, mooi resultaat!
Yvonne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn heel mooi vorm gegeven zonder teveel weg te halen, ik ben er heel blij mee!
Paula•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige benaderingen en deskundige behandeling.
Hanneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd super ontvangen en Megan is een echte professional! Ik ben heel blij met het resultaat!