Fijne behandeling & heel tevreden met het resultaat!
Kan het iedereen aanbevelen.
Sonja•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne afspraak en een mooi resultaat! Ik kom zeker terug
Lisette•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Just the best there is!! 💪🏼
Denise •12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen. Prachtig resultaat!
Esther•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij met hoe m’n brows geworden zijn! De vorm past perfect bij mijn gezicht en het ziet er allemaal heel verzorgd uit. Echt een topresultaat!
the-element-of-brows Heel erg Bedankt