Megan is een super lieve en zeer talentvolle vrouw! Ik ben ontzettend blij met m’n wenkbrauwen en raad iedereen aan om bij Megan langs te gaan want zij maakt elk gezicht nóg mooier 🥰
J.S.•almost 3 years ago
Verified review
Bij binnenkomst voel je je gelijk al welkom. Er wordt goed naar je wensen geluisterd, ben tevreden de deur uit gegaan. Aanrader!!
H.B.•almost 3 years ago
Verified review
Fijne sfeer, en vooral mijn wenkbrauwen zijn echt heel goed gedaan.
Treatment by Meghan•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Eva•almost 3 years ago
Verified review
Super blij met mijn nieuwe wenkies!!
N.d.•almost 3 years ago
Verified review
Super fijne behandeling met veel deskundigheid uitgevoerd.