Megan is een super lieve en zeer talentvolle vrouw! Ik ben ontzettend blij met m’n wenkbrauwen en raad iedereen aan om bij Megan langs te gaan want zij maakt elk gezicht nóg mooier 🥰
J.S.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij binnenkomst voel je je gelijk al welkom. Er wordt goed naar je wensen geluisterd, ben tevreden de deur uit gegaan. Aanrader!!
H.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, en vooral mijn wenkbrauwen zijn echt heel goed gedaan.
Behandeling door Meghan•
WimperliftingToon alles…
Eva•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn nieuwe wenkies!!
N.d.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling met veel deskundigheid uitgevoerd.