Zoals altijd super warm en gezellig”. En uiteraard met prachtige wenkbrauwen de deur uit🥰
Priscilla•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
meghan doet mijn wenkbrauwen zo goed dat ik blijf terugkomen
Behandeling door Meghan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen nog nooit zo mooi gezien. Een super lieve meid.
Behandeling door Meghan•Wenkbrauwen lamineren
Romy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met het prachtige resultaat van mijn browlamination + hybrid tinting. Meghan is een leuke en gezellige meid. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Ik kom zeker terug!
J.H.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 1,5 jaar weer even wenkbrauwen netjes gemaakt. Epileren en verven. En advies gevraagd over touch-up. Was nog niet nodig dus nog even wachten. Echt een specialiste op wenkbrauw gebied. Fijn om hier te komen 😀