Iris is een leuke vriendelijke meid.
Voelde me al snel op mijn gemak en ze doet haar werk zorgvuldig. Nam ook goed de tijd om een keuze te maken, welke kleur en variant.
Ik heb ook nog super leuke oorbellen meegenomen.
Ik kom zeker terug 😊
Treatment by Iris•Gel Nails Manicure
Sarit•about 2 years ago
Verified review
Na een gezellig uur ontspannen loop je de deur uit met de mooiste nagels!
Treatment by Iris•Gel Nails Manicure
Gaby•over 2 years ago
Verified review
Ik ben erg blij met mijn nagels en Iris is heel aardig!
Treatment by Iris•Gel Nails Manicure
Melanie•over 2 years ago
Verified review
De set is mooi gezet en ben er erg blij mee!
Treatment by Iris•Natural Nail Strengthening
Lisa•over 2 years ago
Verified review
Iris is een vlotte dame die snel en netjes werkt. Was mijn 1e keer Biab en ze legt keurig uit hoe het in zn werk gaat. Ik ben tevreden en heb al nieuwe afspraak gemaakt.