Iris is een leuke vriendelijke meid.
Voelde me al snel op mijn gemak en ze doet haar werk zorgvuldig. Nam ook goed de tijd om een keuze te maken, welke kleur en variant.
Ik heb ook nog super leuke oorbellen meegenomen.
Ik kom zeker terug 😊
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Sarit•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een gezellig uur ontspannen loop je de deur uit met de mooiste nagels!
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Gaby•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met mijn nagels en Iris is heel aardig!
Behandeling door Iris•Gellak manicure
Melanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De set is mooi gezet en ben er erg blij mee!
Behandeling door Iris•Nagelversteviging
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Iris is een vlotte dame die snel en netjes werkt. Was mijn 1e keer Biab en ze legt keurig uit hoe het in zn werk gaat. Ik ben tevreden en heb al nieuwe afspraak gemaakt.