Heel fijn, de lasersessie is pijnloos verlopen en de gezichtsbehandeling daarna was echt een verademing! Mijn gezicht was echt schoon en had een stralende gloed, maar vooral mijn gezicht voelde zooo zacht aan 😍
Nana•over 1 year ago
Verified review
Fijne en prettige ervaring
Ketoura•over 1 year ago
Verified review
Heel goed!
Kesarpersad•over 1 year ago
Verified review
Goed en professional als altijd!
Liesa•over 1 year ago
Verified review
Onwijs goed geholpen. Schone zaak. Alles werd duidelijk uitgelegd. Kreeg ook wat te drinken aangeboden. Al met al top service.