Heel fijn, de lasersessie is pijnloos verlopen en de gezichtsbehandeling daarna was echt een verademing! Mijn gezicht was echt schoon en had een stralende gloed, maar vooral mijn gezicht voelde zooo zacht aan 😍
Nana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en prettige ervaring
Ketoura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed!
Kesarpersad•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en professional als altijd!
Liesa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onwijs goed geholpen. Schone zaak. Alles werd duidelijk uitgelegd. Kreeg ook wat te drinken aangeboden. Al met al top service.