Ze is een schat en stelt mij altijd op m’n gemak! ❤️
En altijd een kunstwerk op mijn nagels
Frederique •6 months ago
Verified review
Wat een sfeervolle zaak! Ik kreeg deskundig advies, mooie nagels en een openhartig gesprek. Love it, will definitely be back.
Frieda•7 months ago
Verified review
Voor het eerst bij Melinde geweest en echt.. mijn nagels zien er geweldig uit!
En de hele afspraak was echt leuk! Melinde is super aardig, open en gezellig!
Kim•10 months ago
Verified review
Een fijne salon met een rustige sfeer en veel oog voor detail. Mijn nagels zijn prachtig gedaan met een schitterende kleur!