Ze is een schat en stelt mij altijd op m’n gemak! ❤️
En altijd een kunstwerk op mijn nagels
Frederique •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een sfeervolle zaak! Ik kreeg deskundig advies, mooie nagels en een openhartig gesprek. Love it, will definitely be back.
Frieda•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Melinde geweest en echt.. mijn nagels zien er geweldig uit!
En de hele afspraak was echt leuk! Melinde is super aardig, open en gezellig!
Kim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon met een rustige sfeer en veel oog voor detail. Mijn nagels zijn prachtig gedaan met een schitterende kleur!