Moest natuurlijk wel erg wennen na vertrek superkapper Ramon die nu in Hellevoetsluis voor zichzelf begint. Tevreden over Pepijn, nette jongen. Komende weken zal blijken of mijn haar goed blijft zitten.
Klaas•almost 6 years ago
Verified review
Perfect geknipt!
Bart•almost 6 years ago
Verified review
Goede service, vriendelijke behandeling. Kom graag terug.
Fred•almost 6 years ago
Verified review
Het liep erg uit en werd geknipt door Pepijn hij kan mijn haar niet knippen helaas ben ik erg teleurgesteld
Kevin•almost 6 years ago
Verified review
Ik had vandaag een goeie Barber, jammer dat we niet eerder zijn ingelicht dat onze vaste Barber afscheid heeft genomen van The barberclub. Maar gelukkig was er een goeie vervanger want ik wil pertinent niet geknipt worden door Pepijn.