Moest natuurlijk wel erg wennen na vertrek superkapper Ramon die nu in Hellevoetsluis voor zichzelf begint. Tevreden over Pepijn, nette jongen. Komende weken zal blijken of mijn haar goed blijft zitten.
Klaas•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect geknipt!
Bart•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, vriendelijke behandeling. Kom graag terug.
Fred•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het liep erg uit en werd geknipt door Pepijn hij kan mijn haar niet knippen helaas ben ik erg teleurgesteld
Kevin•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had vandaag een goeie Barber, jammer dat we niet eerder zijn ingelicht dat onze vaste Barber afscheid heeft genomen van The barberclub. Maar gelukkig was er een goeie vervanger want ik wil pertinent niet geknipt worden door Pepijn.