Goede ontvangst door vriendelijk personeel. Kwaliteit van behandeling prima. Reden voor terugkomst: ja. Aanrader voor andere: ja
Rainier•over 6 years ago
Verified review
goed geknipt, kreeg koffie en ook persoonlijke aandacht...
gaat tegenwoordig niet alleen om het haar te knippen...
Rene (vader van Dylan )•over 6 years ago
Verified review
Prima geholpen door Ramon, wilde het deze keer wat langer laten. Sprong hij prima op in.
Klaas•over 6 years ago
Verified review
Goeie sfeer denken ook met je mee. Top zaak.
Marco•over 6 years ago
Verified review
Erg gezellige sfeer! Ramon gaf goed advies voor mijn haar en zei daarbij ook waarom hij mijn haar op een bepaalde manier had geknipt. Eerste keer dat ik er ben geweest en kom zeker weer terug!