Goede ontvangst door vriendelijk personeel. Kwaliteit van behandeling prima. Reden voor terugkomst: ja. Aanrader voor andere: ja
Rainier•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geknipt, kreeg koffie en ook persoonlijke aandacht...
gaat tegenwoordig niet alleen om het haar te knippen...
Rene (vader van Dylan )•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen door Ramon, wilde het deze keer wat langer laten. Sprong hij prima op in.
Klaas•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie sfeer denken ook met je mee. Top zaak.
Marco•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg gezellige sfeer! Ramon gaf goed advies voor mijn haar en zei daarbij ook waarom hij mijn haar op een bepaalde manier had geknipt. Eerste keer dat ik er ben geweest en kom zeker weer terug!