Was voor mij de eerste keer. Afspraak maken ging super makkelijk via internet. Nette zaak vriendelijke jongens, mijn haar zit super! Volgende keer ook mijn baard laten bijwerken!
Wouter•about 7 years ago
Verified review
Altijd top bij the barberclub Brielle
Dan•about 7 years ago
Verified review
Prima kappers, gezellige gasten voor goede mannen praat... ohja mijn haar zat top