Was voor mij de eerste keer. Afspraak maken ging super makkelijk via internet. Nette zaak vriendelijke jongens, mijn haar zit super! Volgende keer ook mijn baard laten bijwerken!
Wouter•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top bij the barberclub Brielle
Dan•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kappers, gezellige gasten voor goede mannen praat... ohja mijn haar zat top