Geweldige service. Bekwaam en vriendelijk personeel. Zaak ziet er top uit.
Oh, en de koffie is ook goed.
Martijn•over 7 years ago
Verified review
Ramon knipt erg goed en precies, gezellige sfeer
Bart•over 7 years ago
Verified review
Top Team TheBarberClub
Jeffrey•over 7 years ago
Verified review
Zoals elk bezoek aan de Barber club Brielle weer zeer tevreden en hoeft eigenlijk nooit uit te leggen hoe ik het wil , hij weet precies hoe ik mijn baard gestyled wil hebben. Top zaak.