Geweldige service. Bekwaam en vriendelijk personeel. Zaak ziet er top uit.
Oh, en de koffie is ook goed.
Martijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ramon knipt erg goed en precies, gezellige sfeer
Bart•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top Team TheBarberClub
Jeffrey•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals elk bezoek aan de Barber club Brielle weer zeer tevreden en hoeft eigenlijk nooit uit te leggen hoe ik het wil , hij weet precies hoe ik mijn baard gestyled wil hebben. Top zaak.