Massage was geweldig, maar ga hier absoluut niet heen voor een pedicure! Mijn nagels zijn veel te kort geknipt en helemaal niet in de vorm die ik had gewild.
Treatment by Therapist 2•Pedicure
Melissa•almost 3 years ago
Verified review
De pedicure was super zorgvuldig en professioneel. Geen poespas met nagellak, wel een heerlijke voetmassage erbij. Dag erna bij dezelfde man een deep tissueassage geboekt. Heel ervaren, vakkundig, bescheiden en vriendelijk. Volgende week ga ik weer terug. Dat zegt genoeg denk ik
Treatment by Lobsang•Pedicure
Karin•almost 3 years ago
Verified review
Super fijne massage, goede behandeling alleen taalbarriere was beetje minder voor de communicatie. Hiernaast een hele fijne ervaring in de salon.