Massage was geweldig, maar ga hier absoluut niet heen voor een pedicure! Mijn nagels zijn veel te kort geknipt en helemaal niet in de vorm die ik had gewild.
Behandeling door Therapist 2•Pedicure
Melissa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure was super zorgvuldig en professioneel. Geen poespas met nagellak, wel een heerlijke voetmassage erbij. Dag erna bij dezelfde man een deep tissueassage geboekt. Heel ervaren, vakkundig, bescheiden en vriendelijk. Volgende week ga ik weer terug. Dat zegt genoeg denk ik
Behandeling door Lobsang•Pedicure
Karin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne massage, goede behandeling alleen taalbarriere was beetje minder voor de communicatie. Hiernaast een hele fijne ervaring in de salon.