Hele fijne kapper waar ik al jaren met liefde kom!
Angelique•7 months ago
Verified review
Ik ben vandaag geknipt door Simon. Heel goed geknipt! Het is een leuke zaak met hele professionele en leuke kappers.
Annick•7 months ago
Verified review
Ik ben fantastisch geholpen! Kreeg precies wat ik wilde en heb nog nooit zulk mooi haar gehad! De salon zelf was ook erg gezellig! Beste kapper ooit! Mijn nieuwe vaste kapper in ieder geval!
Styled by Simon•Ladies' Root Colouring
Marloes•7 months ago
Verified review
Selma heeft mijn haar mooi geknipt en gedroogd. Ik ben weer super tevreden!