Hele fijne kapper waar ik al jaren met liefde kom!
Angelique•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben vandaag geknipt door Simon. Heel goed geknipt! Het is een leuke zaak met hele professionele en leuke kappers.
Annick•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben fantastisch geholpen! Kreeg precies wat ik wilde en heb nog nooit zulk mooi haar gehad! De salon zelf was ook erg gezellig! Beste kapper ooit! Mijn nieuwe vaste kapper in ieder geval!
Styling door Simon•Kleuren - uitgroei
Marloes•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Selma heeft mijn haar mooi geknipt en gedroogd. Ik ben weer super tevreden!