Selma is een topkapper, ik ben blij met mijn haardos.
Patricia•2 months ago
Verified review
Weer goed gedaan!
Jeroen•2 months ago
Verified review
Wesley is een topkapper met oog voor detail en echt vakmanschap. Hij luistert naar je wensen, geeft eerlijk advies en zorgt ervoor dat je tevreden de deur uitgaat. Daarnaast is de sfeer ontspannen en gezellig. Absoluut een aanrader!
Anja•2 months ago
Verified review
Alles weer naar wens; prima gekleurd, geknipt en gekapt door Juana in een gezellige ambiance!
Betty•2 months ago
Verified review
Erg tevreden, werd fijn de tijd genomen en geluisterd. Ook kundige adviezen gekregen.
(Geholpen door Simon)