Selma is een topkapper, ik ben blij met mijn haardos.
Patricia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer goed gedaan!
Jeroen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wesley is een topkapper met oog voor detail en echt vakmanschap. Hij luistert naar je wensen, geeft eerlijk advies en zorgt ervoor dat je tevreden de deur uitgaat. Daarnaast is de sfeer ontspannen en gezellig. Absoluut een aanrader!
Anja•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles weer naar wens; prima gekleurd, geknipt en gekapt door Juana in een gezellige ambiance!
Betty•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden, werd fijn de tijd genomen en geluisterd. Ook kundige adviezen gekregen.
(Geholpen door Simon)