Heel fijne en goede kapper, leuke mensen en goede sfeer. Zeker een aanrader :)
Bart•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top, zoals de naam al zegt
Philip•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Juana is een super-stylist!
Mieke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met mijn ervaring bij Simon. Hij heeft mijn haar geknipt en echt precies begrepen wat bij mij past. De coupe zat meteen goed en zelfs na het föhnen (blowout) bleef mijn haar de dagen erna nog prachtig in model. Ik heb er veel complimenten over gekregen.
Daarnaast is Simon gewoon een hele lieve en fijne persoon, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Je merkt dat hij echt weet wat hij doet en aandacht heeft voor detail.
Ik kom hier zeker terug en zou hem absoluut aanraden!