Vriendelijk, opgeruimd ,schoon .
Een aanrader .Kom zeker terug
Treatment by Lizzy
Yvonne•about 3 years ago
Verified review
Voor het eerst bij Lizzy geweest en ze is heel vriendelijk en doet haar werk heel goed. De gellak manicure ziet er super mooi uit. De volgende afspraak staat alweer geboekt!
Treatment by Lizzy
Frances Hagenbeek•about 3 years ago
Verified review
Ze is letterlijk geweldig, super lieve meid en ook totaal niet ongemakkelijk!
Treatment by Lizzy
Rachelle•about 3 years ago
Verified review
Wat een leuke salon! Lizzy is heel lief en gezellig. Ik kom er zeker een keer terug!
Treatment by Lizzy
Sanne•about 3 years ago
Verified review
Lizzy is very nice and the place looks great. However, the gel nail polish was unevenly applied and chipped after a couple days already.