Vriendelijk, opgeruimd ,schoon .
Een aanrader .Kom zeker terug
Behandeling door Lizzy
Yvonne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Lizzy geweest en ze is heel vriendelijk en doet haar werk heel goed. De gellak manicure ziet er super mooi uit. De volgende afspraak staat alweer geboekt!
Behandeling door Lizzy
Frances Hagenbeek•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is letterlijk geweldig, super lieve meid en ook totaal niet ongemakkelijk!
Behandeling door Lizzy
Rachelle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke salon! Lizzy is heel lief en gezellig. Ik kom er zeker een keer terug!
Behandeling door Lizzy
Sanne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy is very nice and the place looks great. However, the gel nail polish was unevenly applied and chipped after a couple days already.