Liz is een echte professional. Allereerst is ze enorm goed in haar vak. Ze heeft veel werkervaring en werkt vlot en zorgvuldig, waardoor het resultaat altijd boven verwachting is. Je voelt je ook direct helemaal thuis in haar mooie, sfeervolle salon. Liz is heel sympathiek, ze heeft humor en is oprecht betrokken bij haar klanten. Van mij krijgt ze een dikke 10!!!!
Rowan•bijna 5 jaar geleden
Liz van Tuttebels verzorgt mijn nagels elke 2 weken en ik vertrek altijd als blije klant! Ze heeft een breed assortiment aan kleurtjes, de zaak is schoon en opgeruimd en Liz is super vriendelijk en hygiënisch. Ik kom inmiddels niet meer alleen voor mijn nagels maar ook voor de gezelligheid!
Charlotte V•bijna 5 jaar geleden
Top zaakje!
Behandeling door Lizzy
Bibi•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat al enige tijd mijn nagels doen bij liz haar ontzettend leuke salon! Het is er altijd super gezellig! Een echte aanrader!!