Het was een erg mooie ruimte waarin je binnenkomt, ik kreeg ook een drankje aangeboden, dat was heel fijn. De behandeling was een prettige ervaring en ik heb gezellig gekletst met Lizzy
Behandeling door Lizzy
Noortje den Boer•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een gezellig afspraak. En bij het verlaten van de salon een paar mooie nagels! Super blij mee.
Behandeling door Lizzy
Sandra•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen terwijl je met aandacht wordt behandeld
Behandeling door Lizzy
Helen•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en mooie nagels!
Behandeling door Lizzy
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en professionele behandeling en ondanks mijn stugge wimpers toch nog een mooi resultaat! Bedankt Lizzy!