Zeer fijne kapperszaak. Kappers hebben verstand van zaken, knippen goed en een afspraak maken is super gemakkelijk.
Styled by Nael•Men's Haircut
Daniël•about 2 years ago
Verified review
Ik ben eerste keer in de salon geweest er de resultaat was zeer goed.helemaal tevreden.
Treatment by lana•Eyebrow Threading
Feruz•about 2 years ago
Verified review
knippen was gewoon weer goed. Enige minpunt was dat ik een afspraak had om 18.00 en daar bij aankomst alsnog een halfuur moest wachten tot ik om 18.30 geknipt kon worden.