Ik ben eerste keer in de salon geweest er de resultaat was zeer goed.helemaal tevreden.
Treatment by lana•Eyebrow Threading
Feruz•about 2 years ago
Verified review
knippen was gewoon weer goed. Enige minpunt was dat ik een afspraak had om 18.00 en daar bij aankomst alsnog een halfuur moest wachten tot ik om 18.30 geknipt kon worden.
Styled by Nael•Men's Haircut
Thomas•about 2 years ago
Verified review
knippen ging vlot en kapsel van mijn zoontje ziet er goed uit
Styled by Ahmad•Children's Haircuts
Anna•about 2 years ago
Verified review
it was amazing! every time I go for eyebrows threading!