Deze keer werd ik voor het 1e door Hanan geknipt (hiervoor vaak door Lana). Beide kapsters zijn erg goed in het knippen van mijn dikke haar! Er wordt veel zorg aan besteed en ik zag er als een filmster uit na deze knipbeurt!🤩 Superlieve mensen ook!
Styled by Hanan•Ladies' Haircuts
Wendeline Bijleveld •over 2 years ago
Verified review
Goed
Styled by Nael•Men's Haircut
Michael•over 2 years ago
Verified review
Ik vind Lana een super kapper. Ze denkt met je mee. Heel deskundig. Ik kom graag nog een keer. Maria
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Maria•over 2 years ago
Verified review
Hanan did her job perfectly 😊 I definately come back again!😊