Deze keer werd ik voor het 1e door Hanan geknipt (hiervoor vaak door Lana). Beide kapsters zijn erg goed in het knippen van mijn dikke haar! Er wordt veel zorg aan besteed en ik zag er als een filmster uit na deze knipbeurt!🤩 Superlieve mensen ook!
Styling door Hanan•Vrouwen knippen
Wendeline Bijleveld •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Nael•Mannen knippen
Michael•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind Lana een super kapper. Ze denkt met je mee. Heel deskundig. Ik kom graag nog een keer. Maria
Styling door lana•Vrouwen knippen
Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hanan did her job perfectly 😊 I definately come back again!😊