Lana heeft me weer geweldig geknipt en gestyled. Ik kom al zeker 5 jaar heel graag bij deze fijne salon waar ze echt de tijd voor je nemen en consequent goed knippen.
Ladies' HaircutsShow all…
Yara•about 3 years ago
Verified review
Super mooie wenkbrauwen. Ze luisterde goed naar mijn wensen, ik kom snel weer terug!
Treatment by lana•Eyebrow Threading
Lilian•about 3 years ago
Verified review
Ik ga altijd naar deze kapperszaak en heb alleen maar goeie ervaringen. Dit keer werd ik geknipt door khalill, hij had duidelijk verstand van zijn vak en is erg aardig!
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Quinty•about 3 years ago
Verified review
De achterkant lijkt op een matje. Ik ben heel erg ontvreden en verdrietig. Ik heb van meerdere mensen negatieve reacties gehad.