De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2925 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Lana heeft me weer geweldig geknipt en gestyled. Ik kom al zeker 5 jaar heel graag bij deze fijne salon waar ze echt de tijd voor je nemen en consequent goed knippen.
Super mooie wenkbrauwen. Ze luisterde goed naar mijn wensen, ik kom snel weer terug!
Ik ga altijd naar deze kapperszaak en heb alleen maar goeie ervaringen. Dit keer werd ik geknipt door khalill, hij had duidelijk verstand van zijn vak en is erg aardig!
De achterkant lijkt op een matje. Ik ben heel erg ontvreden en verdrietig. Ik heb van meerdere mensen negatieve reacties gehad.
Amazing haircut! Thanks!