Lana heeft me weer geweldig geknipt en gestyled. Ik kom al zeker 5 jaar heel graag bij deze fijne salon waar ze echt de tijd voor je nemen en consequent goed knippen.
Vrouwen knippenToon alles…
Yara•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie wenkbrauwen. Ze luisterde goed naar mijn wensen, ik kom snel weer terug!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Lilian•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd naar deze kapperszaak en heb alleen maar goeie ervaringen. Dit keer werd ik geknipt door khalill, hij had duidelijk verstand van zijn vak en is erg aardig!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Quinty•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De achterkant lijkt op een matje. Ik ben heel erg ontvreden en verdrietig. Ik heb van meerdere mensen negatieve reacties gehad.