Vandaag ook weer tevreden over het resultaat van mijn wassen/knippen/fohn behandeling en wenkbrauwen epileren.
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Kez•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt er altijd vriendelijk geholpen
Vandaag dus ook weer tevreden over het resultaat van mijn wassen/knippen/fohn behandeling en wenkbrauwen epileren.
Styling door Hanan•Vrouwen knippen
Kez•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weinig praten, volle concentratie aan het werk en erg goed geknipt.