Vandaag geknipt door de vrouw die er werkzaam is. Er werd goed tijd genomen en mijn haar is prachtig gestyled! Ze nemen de maatregelen ook erg serieus (mondkapje en handschoenen). Krijgt waar voor je geld in deze salon. Tot de volgende keer!
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Sanne•about 6 years ago
Verified review
Super
Styled by Hanan•Men's Haircut
Sebastiaan•about 6 years ago
Verified review
Great haircut and good caring. They really take their time for you and put a lot of effort to it.