Direct aan de beurt op de afgesproken tijd. Vakkundig geknipt, was wel nodig na 4 maanden.
Styled by Nael•Men's Haircut
Kees•about 6 years ago
Verified review
Vriendelijke mensen, kwaliteit, hygiëne
Treatment by lana•Face Threading
Youssra•about 6 years ago
Verified review
Keurig op tijd geholpen, vriendelijk behandeld en heel erg tevreden met het resultaat!
Styled by Hanan•Men's Haircut
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
super mooi gedaan!
Ladies' HaircutsShow all…
Floor•about 6 years ago
Verified review
Opzich ben ik blij met hoe het geknipt is. Er werd alleen Helemaal niet gecommuniceerd. Geen welkom, geen vragen over hoe ik het geknipt of gestyled wilde hebben. Ik moest dit zelf aankaarten. Toen ik zei dat ik t föhnen te heet vond, ging ze gewoon door.. Ik zat er daardoor totaal niet op mn gemak, maar gelukkig wel prima resultaat.